Account
Hoe maak ik een zakelijk account aan?
U kan zich registreren op onze webshop en op die manier een bedrijfsaccount aanvragen, mits het invullen van uw leveringsadres, facturatie en contactgegevens.
Hierna wordt u een klant-nummer toegewezen.
Let op: Ook als u al over een klantnummer beschikt, dient u zich te registreren als nieuwe gebruiker op onze website. - Santens
Kan ik als particulier een account aanmaken?
Dit kan jammer genoeg niet. Wij doen voornamelijk dienstverlening voor bedrijven en proberen hen zo optimaal mogelijk te bedienen.
Wij sluiten echter niet uit dat dit in de toekomst tot de mogelijkheden behoort.
Kan een bedrijf meerdere gebruiksaccounts verkrijgen?
Dit kan zeker!
Gelieve gewoon een account aan te maken via het registratieformulier en wij zorgen ervoor dat er een extra account aangemaakt wordt mits toestemming van het hoofdaccount.
Kan ik een gebruikersaccount verwijderen?
Dit kan zeker!
Indien u een gebruikersacount wil verwijderen stuur dan een mail naar webshop@santens.be . Wij zorgen ervoor dat al gegevens van dit account verwijderd worden.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Dit kan zeker!
In het aanmeldingscherm staat een link met 'Wachtwoord vergeten'. Klik op de link en vul uw mail-adres in. Kort daarna ontvangt een mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Indien u toch nog problemen ondervindt, kan u altijd contact opnemen met marketing@santens.be.
Juist een account aangemaakt, maar kan je nog niet bestellen?
Als u een nieuwe geregistreerde klant bent, wordt uw BTW-nummer eerst geverifieerd bij onze boekhouding.
Indien goedgekeurd dan ontvangt u een mail met aanmeldinggegevens van ons. Opemrking: gelieve de ontvangen aanmeldingeggevens zelf aan te passen naar keuze in uw Account dashboard.
Indien dit niet het geval is, kan u altijd een mail sturen naar webshop@santens.be
Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?
Uw gegevens kan u altijd terugvinden en aanpassen via de instellingen van uw account.
Mocht u een vraag hebben over uw account dat kan u dat altijd doorsturen naar webshop@santens.be.
Heeft u problemen bij het aanmelden?
Indien u problemen heeft bij het aanmelden, kan u altijd een bericht sturen naar het volgende e-mailadres: webshop@santens.be.