Functies

Producten herbestellen?

Geen probleem!

Via uw geschiedenis bij 'Uw Orders' krijg je een handig overzicht te zien van de producten die je in het verleden al aangekocht hebt. Klik op het order en herbestel.

Indien er een fout is geslopen in uw bestelling of een product bij ontvangst beschadigd is, kan u het laten retourneren door onze transportdienst.

Dit doet u door in het orderoverzicht op 'Return order aanvragen' te klikken en het formulier in te vullen.

Een overzicht vindt u op de pagina 'Return order overzicht'.

  • Status van de complete bestelling:
    • Via orders, offertes, facturen, return orders, ... kan je de status controleren van de complete bestelling.
  • Status van de verschillende goederen in het order:
    • Het kan zijn dat u enkele producten later ontvangt omdat ze niet op voorraad zijn. De status kan u altijd controleren als u op "Details" klikt naast het order.

Bij Santens dragen we transparantie hoog in het vaandel. Daarom staat bij ieder order dat u ingeeft ook een contactpersoon.

Indien dit niet het geval is, kan u ons altijd contacteren via bestellingen@santens.be.

Laden
Laden