Leveringen
Waar kan ik de leveringstermijn zien?
Voor voorraadartikelen hanteren wij een leveringstermijn van minder dan 24:00 u. Wie voor 15:00u besteld, krijgt het de volgende werkdag geleverd.
Voor bestelartikelen en speciale artikelen wordt de levertermijn met u meegedeeld via mail of telefoon.
Bestelling geplaatst, maar nog niet ontvangen?
Via 'Mijn geschiedenis' kan u de status van uw bestellingen zien.
Wie op meer details klikt binnen een order kan zien welke goederen er openstaand, geleverd of gefactureerd zijn.
Waar kan ik de status van mijn levering terugvinden?
De status van uw levering kan u altijd terugvinden in het orderoverzicht 'mijn orders' of u kan kijken naar wat er op zending is geplaatst via 'mijn zendingen'.
Mijn levering is toegekomen, maar er ontbreekt iets. Wat nu?
Gelieve eerst naar de status van uw artikelen te kijken binnenin het order. 'Mijn orders' en dan 'details'. Indien er zich nog problemen voordoen, kan u altijd terecht bij bestellingen@santens.be of bel naar het nummer 09/218.00.30.